freddylicious.blogg.se

En sida för den kreativa!

2 nya projekt!

Kategori: Blandat

Tjoo!
Länge sedan det blev ett inlägg nu!
Det blir så när man jobbar hela veckorna och inte få så mycket tid på helgerna!
 
Jag har två projekt på G just nu..
Jag håller på hjälpa två vänner med olika saker,..

Den ena håller på skapa väggprydnad i form av ståltrådsträd och armatur som ska lysa
upp denna för att få ett snyggt skuggspel på väggen! Vi har träden klara, och ska nu
börja med basen som den sitter fast på!
 


Det andra projektet är fortfarande i skissfasen! Vi ska bygga en postapocalyptisk
rustning i läder och tyg som de ser ut nu. Läder kan jag, men tyg är inte min starka
sida! så detta bli även de spännande! Som det ser ut nu är det framförallt någon slags
huva, poncho med axelskydd, skydd för nacke och arm.

Få se hur detta utformar sig! Ska be båda vännerna skicka bilder på projekten,
och även ta bilder själv.

Mitt projekt med avgjutningen börja närma sig, har nu köpt 10kg gips! så jag har
mycket för även framtida projekt! MYCKET spännande!
 
Hade gott! Mvh Freddylicious
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: