freddylicious.blogg.se

En sida för den kreativa!

Tillbaka i umeå!

Kategori: Blandat

Nu är jag tillbaka efter två veckors arbete,..
Återvänder till arbete på söndagkväll!

Har hjälpt min polare med sitt projekt, ståltrådsträdet!
Vi hade en liten träslöjdsal hemma på mitt köksbord!

Här är lite resultat av ett test vi gjorde!

Kommer fler bilder snart! :)
 
 
Basen ska lackas svart bara, och monteras på vägg! Ska göra två sånahära, och hänga på varsin sida av en tavla på ett träd. Tror det kan bli super snyggt!
 
Om ni fundera över hur fan jag gjort för att få lampan inuti, och hur jag monetat allt på väggen utan att en enda skruv syns,.. då få ni fundera ett tag! :) för jag glömde fota processen av bygget,.. de kommer nästa sväng, kanske nästa helg eller helgen på de!
 
Allt elektronik och fästet sitter innuti träbiten! :) Mek att få allt på plats, men det blir proffsigare så! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: