freddylicious.blogg.se

En sida för den kreativa!

Tar sig!

Kategori: Halloween

Det är inte många dagar kvar till halloween för min del!
Många dagar kvar säger många, det är ju två veckor..

Nepp, för mig är det 4 dagar! jag jobbar nämnligen i sundsvall under veckorna och kan inte jobba med min kostym och all dekoration på veckodagarna och måste därför göra detta på helgen..

Känner mig ganska stressad! det är mycket kvar!
Handskarna kvar och huvudet till godisskålen kvar...
Sen kommer jag inte hinna *pimpa* något mera och får istället köpa saker,
jäkla trist när man kan göra saker, men tiden räcker inte till!

Ska ta hjälp även idag från min kära granne som ska hugga tag i och fortsätta på huvudet!
Det kan bli jäkla nice! men kan även bli en flopp! återstår att se!

Bild kommer på handsken och huvudet innan jag drar iväg med tåget! Ciao så länge! :)
 

Mvh Freddylicious
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: