freddylicious.blogg.se

En sida för den kreativa!

På stan!

Kategori: Halloween

Idag tog jag en tur på stan!
Införskaffat lite prylar inför morgondagens fest! Passade på när jag åkte ner att ta på mig kostymen och se folkets reaktioner när the silence går omkring på gatorna!
Många blev rädda, en del ville fotografera och många barn ville prata med mig!...

Va tror dom, the silence? dom har ju ingen mun, hur ska jag kunna prata! :D HAHA!
(Dr.Who nörd, javisst!) Sjukt kul när jag gick in på butikerna för att köpa saker, försöka kommuniera genom tecken och peka på saker.

En bred svart slips,
Brytbladsknivar,
en liten Cola,
Inte lätt! :) haha

Bilder på mig, festen och alla mina gäster kommer imorgon eller söndag! :) Tjo! :)
 
MVH Freddylicious!
 
 

Kommentarer

  • Emi säger:

    SÅÅÅ BRA! jag had älskat att see någon göra det. gå ut i sin utklädnad på stan bara så där, typ systemet :P

    Svar: Fick inte gå in på systemet! det är inte bara hunden, katten, glassen som inte kommer in! :D
    Fredrik - Freddylicious - Lindgren

    2013-11-01 | 18:19:29

Kommentera inlägget här: