freddylicious.blogg.se

En sida för den kreativa!

Halloween!

Kategori: Blandat

 
Som många kanske redan vet så gillar jag att spexa inför halloween, då menar jag inte ha framträdanden och göra bort mig inför folk.

Jag gillar att klä ut mig och framförallt skapa mina egna kostymer.
För två år sedan var jag utklädd till Samuraj och hade byggt en hel rustning av kartong! Bilder på den kommer lite senare.

Men detta år har jag spänt bågen lite och börjat leka lite mera med latex, i år ska jag vara en "the silence" inspirerad karaktär från serien Doctor who.

Har byggt upp en mask och snart ett par handskar som jag ska använda. Bilder på processen och vilket material jag använt kommer snart! :)

Kommentarer

  • Kapten Rubank säger:

    Fantastiskt snyggt jobbat!

    2013-10-19 | 09:43:22

Kommentera inlägget här: