freddylicious.blogg.se

En sida för den kreativa!

Godisskålen!

Kategori: Halloween

 
Jag och min granne har nyss hållit på och trollat med godisskålen!
Den blir helt ok!

Jag byggt och klippte i ansiktsformen för att få den okej, ser dock ut som ett fluffigt barn!
Blir säkert bättre med färg, lite skuggor och en massa blod! haha

Min granne, hon fick göra ögat som är vätskefyllt och äckligt att peta på!
Gjorde den av formen på en glödlampa.

Munnen ser ut som en barbara typ, haha, fail! :) Men de går säkert att lösa!
Eller så blir det bara jävligt kul att prata om det på festen! haha
 
 
 Ha en trevlig vecka! Nu åker jag på jobbet! Tillbaka nästa helg!

MVH Freddylicious
 
 

Kommentarer

  • Emi säger:

    Yo Freddy!

    Du ska väl lägga godis i munnen på den sen? :) Creepy skulls want candy too!

    Svar: Blir kanske något äckligt som få krypa ur den! :PEller godis! :P

    haha
    Fredrik - Freddylicious - Lindgren

    2013-10-21 | 21:50:16

Kommentera inlägget här: