freddylicious.blogg.se

En sida för den kreativa!

Lördags mys med vänner!

Kategori: Blandat

Idag har jag börjat på den andra handsken, vill att båda ska vara helt klar innan jag målar allt!

Som det kanske syns på bilden, använder jag mig av den ena handen för att bygga på den andra..
Måste säga att det är lättare att bygga på den vänstra handen än tvärt om! Tur dock att man har en sväng av tvåhänthet, men att man i stort sett kan använda båda händerna till allt.
 
  
 
Har även fått hjälp av mina vänner för att färdigställa en godisskål inför festen.
Tanken är att man ska ta godis ur en öppen skalle.
Vi få se hur detta blir!
 
Det är trevligt att få visa polarna vad jag gör, hur jag gör och vilket arbete det ligger bakom!
Verkar som att det uppskattas! :)

 
Av hygieniska skäl ska jag göra skålen löstagbar så den går att diska och lägga tillbaka i huvudet.
 
Kommer kanske lägga upp lite websidor till ställen jag beställer ifrån, om man nu får de!
Kanske under länkar? Jag är ju ny, vet inte hur allt fungerar än! :)
 
Hade gott! Mvh Freddylicious!
 
 

Kommentarer

  • stort fan säger:

    Härliga arbeten!
    De är klart att du får lägga upp länkar till företag, gratis reklam är ju en dröm för företag.
    du kan även ta kontakt med företag och be om att bli sponsrad och i gengäld får dom reklam via din blogg/facebook. Desto fler läsare, desto större chans att du kan bli sponsrad :) lycka till!

    Svar: Tack så mycket! ska helt klart kolla upp det! :) Vore ju toppen med sponsring av lite material så man kan jobba på utan att betala allt för dyr peng! :P
    haha
    Fredrik - Freddylicious - Lindgren

    2013-10-19 | 18:50:35

Kommentera inlägget här: